DODO: ICONS OF SUMMER, LA SUA NUOVA SUMMER CAMPAIGN
I colori si accordano all’estate con DoDo che, in omaggio agli anni ’90, rilancia i cordini signature e i DoDo Nature Charms con un restyling deciso e contemporaneo che ne fa simboli di espressione personale. Con Icons of Summer, la nuova summer campaign, la collezione prende forma attraverso una serie di scatti ispirati al linguaggio pop, dove estetica e significato si fondono per dare vita a un racconto vibrante e multisensoriale.
Smalto luminoso e finiture lucide in oro come affermazione di identità. Le rondelle scultoree in plastica riciclata introducono una dimensione moderna e sostenibile, mentre il charm fenicottero rosa — che celebra la collaborazione con il WWF — incarna un’armonia vivace.
DODO, ICONS OF SUMMER, ITS NEW SUMMER CAMPAIGN
One brand, the centrality of a style
Colors match summer with DoDo, which, in homage to the 1990s, relaunches its signature lanyards and DoDo Nature Charms with a bold, contemporary restyling that makes them symbols of personal expression. With Icons of Summer, the new summer campaign, the collection takes shape through a series of shots inspired by pop language, where aesthetics and meaning come together to create a vibrant, multi-sensory narrative.
Bright enamel and shiny gold finishes as an identity statement. Sculptural recycled plastic washers introduce a modern, sustainable dimension, while the pink flamingo charm-celebrating the collaboration with WWF-embodies a vibrant harmony.
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